W naszej ofercie proponujemy

Szkolenia

Konsultacje

MS_znak_obrys_granatowy

grupowe i indywidualne

MS_znak_obrys_granatowy

indywidualne

MS_znak_obrys_granatowy

otwarte i zamknięte

MS_znak_obrys_granatowy

zespołowe

MS_znak_obrys_granatowy

stacjonarne i wyjazdowe

MS_znak_obrys_granatowy

telefoniczne, mailowe, w siedzibie firmy

MS_znak_obrys_granatowy

szkolenia na zamówienie

MS_znak_obrys_granatowy

spotkania szkoleniowo – konsultingowe

MS_znak_obrys_granatowy_poziom
7ma edycja

Ile możesz zyskać sięgając po 14 milionów klientów seniorów?

Poznaj skuteczne sposoby jak stworzyć, reklamować i sprzedawać ofertę seniorom.

Praktyczne szkolenie, spotkanie biznesowe
oraz indywidualne konsultacje dla biznesu.

Wrocław | Piątek 10 marca 2017

Z wiedzy zdobytej na szkoleniu korzystają m.in.:

Loga firmy ze szkolenia

Dlaczego warto

Dziś ponad 14 mln polskich klientów jest w wieku 50+, to co trzeci Polak. W ciągu roku tylko w grupie 60+ przybędzie blisko 250 tys. osób. Jeśli chcesz podbić segment 50+ i zwiększyć przychody, jest to właściwy moment.
Z nami zdobędziesz aktualną i praktyczną wiedzę, w jaki sposób kierować i sprzedawać produkt/usługę seniorom. Przyjrzysz się skutecznym narzędziom i kanałom, które warto wykorzystać w swoich działaniach. Pozyskasz mnóstwo cennych kontaktów.
Nasi eksperci na bieżąco eksplorują branżę senioralną i dysponują aktualną wiedzą, praktycznie z każdej gałęzi komercyjnego rynku senioralnego. Obserwowali liczne sukcesy, ale mogą wskazać również mnóstwo chybionych działań. Dla osiągnięcia własnych celów biznesowych najchętniej sięgają do opinii samych seniorów, którymi są otoczeni w swoich codziennych obowiązkach. Zachęcają do penetrowania rynku senioralnego, który kryje w sobie ogromny, niewykorzystany jeszcze potencjał.

MediaSenior Szkolenie Marketing 50+

Zalety

MS_znak_obrys_granatowy

To nie tylko szkolenie, to także spotkanie biznesowe i okazja do wymiany doświadczeń z osobami, które już działają w branży senioralnej. Zabierz ze sobą wizytówki.

MS_znak_obrys_granatowy

Koncentracja na uniwersalnych wyzwaniach marketingu 50+, mających zastosowanie w każdej branży.

MS_znak_obrys_granatowy

Pracujemy warsztatowo, stawiamy pytania, dzielimy się biznesową praktyką, wypracowujemy pragmatyczne wskazówki, gotowe do wykorzystania w twoich codziennych działaniach.

MS_znak_obrys_granatowy

Małe grupy do 15 osób.

MS_znak_obrys_granatowy

Indywidualne konsultacje z prowadzącymi w dogodnym terminie. To dedykowane wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów biznesowych.

Szkolenie kierujemy do

MS_znak_obrys_granatowy

specjalistów ds. marketingu i PR-u

MS_znak_obrys_granatowy

managerów ds. nowych rynków, sprzedaży

MS_znak_obrys_granatowy

właścicieli firm

MS_znak_obrys_granatowy

pracowników jednostek samorządu terytorialnego, w tym specjalistów odpowiedzialnych za promocję gmin i turystyki regionalnej

MS_znak_obrys_granatowy

wszystkich specjalistów, którzy chcą wykorzystać nadarzającą się biznesową okazję, czyli rzeszę klientów 50+.

Plan spotkania

Co mówią liczby, eksperci i praktycy

- wyłącznie polskie źródła i przykłady.

1. Wszyscy chcą żyć długo, ale nikt nie chce być stary, czyli starość po polsku.

2. Liczba seniorów rośnie, zmiany widać na każdym kroku, ale to my sprawdziliśmy potencjał konsumenta 50+.

3. Współcześni seniorzy są bardzo heterogeniczną grupą. Jak na to reagować?

4. Niecodzienne odkrycie marketingowców. Senior jest kobietą.

5. Jak żyć? Przedstawiamy najpopularniejsze style życia i konsumpcji polskich seniorów. Co się liczy?

6. Senior w mieście, senior na wsi. Trzy różnice, które musisz znać.

7. Stereotyp to tylko wyobrażenie. Jakie są twoje uprzedzenia wobec seniorów? Nieprawdziwe opinie, prawdziwe problemy w dotarciu do grupy 50+.

8. Portfel seniora. Nie daj się zwieść medialnej propagandzie. Przeanalizowaliśmy twarde dane dotyczące wysokości emerytur. Będziesz zaskoczony.

Srebrny marketing mix, część I

Senior shopping w praktyce – co, za ile i dlaczego?

1. Jak kupuje senior? Nie daj się zmylić! Seniorzy podpowiadają, jaki musi być twój produkt, aby przykuł ich uwagę. Czy zawsze ma być „silver”?

2. Diabeł tkwi w szczegółach. Dlaczego nie kupują? Bariery, które nie przyszły ci do głowy.

3. Co z tą ceną? Promocje, rabaty i upusty – tak, ale…

4. Senior – klient lojalny, ale czy fanatyk?

5. Jak możesz stracić klientów i zrazić do siebie seniorów? Obsługa klienta seniora rządzi się swoimi prawami. Czy jesteś gotowy?

Srebrny marketing mix, część II

W pogoni za seniorem, gdzie i w jaki sposób zdobyć starszego klienta.

1. Silver shopping dla opornych. W realu.

2. Gorzko o designie dla seniorów. 10 wskazówek, które ułatwiają projektowanie skutecznych materiałów.

3. Gdzie się podziali renciści i emeryci? Czy senior brzmi dumnie? Babcią jestem dla swoich wnuków. Zwracamy się do grupy 50+.

4. Gdzie się reklamować? Kanały, które zawsze działają.

Reklama

Uczyń seniora bohaterem twojej historii.

1. Aby zaprowadzić seniorów tam, gdzie chcesz, musisz wiedzieć skąd do ciebie przychodzą. Wykorzystujemy sentymenty i kontekst kulturowy w reklamie kierowanej do seniorów.

2. Znaczenie tego, czego nie widać. Wartości i elementy psychologii reklamy istotne w silver marketingu.

3. Aby pozyskać seniorów, należy ich uważać za takich, za jakich sami siebie uważają. Wizerunek seniora, który pracuje na twoją korzyść.

4. Nie to jest ładne, co jest ładne, ale co się komu podoba. Reklama ma działać.

5. Wiedza nie opiera się wyłącznie na prawdzie, ale także na błędach. Lapsusy, gafy, przeinaczenia, opuszczenia, byki, chochliki i pewne strzały w stopę, czyli przegląd kosztownych błędów w reklamie.

Dyskusja

Indywidualne konsultacje z prowadzącymi – po zakończeniu szkolenia

Zdjecie grupowe 41_500

Trenerzy

Linda Matus

Redaktor naczelna „Gazety Senior”, założycielka agencji Media Senior, prezes Silver Store sp. z o.o. i wydawca „Gazety Senior”. Lider zespołu, specjalistka i znawczyni rynku senioralnego. Linda jest autorką książki „Niezbędnik Wrocławskiego Seniora” oraz założycielką Klubu Seniora Podróżnika. Na co dzień łączy pasję do seniorów z biznesem.

Ilona Zakowicz

Ekspertka w zakresie marketingu 50+, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, trenerka, konsultantka, specjalistka do spraw silver marketingu. Naukowo i zawodowo zajmuje się marketingiem 50+, gerontologią, andragogiką i edukacją osób starszych. Jest członkinią zespołów naukowo-badawczych, komitetów redakcyjnych czasopism naukowych, a także autorką kilkunastu artykułów. Jako doktorantka UWr bierze aktywny udział w konferencjach naukowych i seminariach. Z powodzeniem łączy pasję działania na rzecz seniorów z pracą naukowo-badawczą i biznesem.

Miejsce i termin

Wrocław

Piątek 10 marca 2017

godz. 9:00 – 16:30

Cena

999 zł netto / osobę

+ VAT 23%

W cenie:

1. szkolenie i spotkanie biznesowe
2. indywidualne konsultacje w ciągu kwartału po zakończeniu szkolenia (do 1h)
3. pakiet materiałów szkoleniowych
4. dyplom uczestnictwa
5. mini lunch i przerwy kawowe

Warunki uczestnictwa

1. Organizatorem szkolenia jest Silver Store Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu.

2. W terminie do 2 dni roboczych od otrzymania przez Organizatora zgłoszenia uczestnictwa, Zamawiający otrzyma e-mailowe potwierdzenie wpisania na listę uczestników szkolenia oraz fakturę pro-forma, będącą podstawą płatności za szkolenie.

3. Nieuregulowanie faktury pro forma jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w szkoleniu.

4. Po opłaceniu faktury pro-forma, Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.

5. Zamawiający może zrezygnować z udziału w szkoleniu bez obciążeń finansowych, nie później niż 14 dni przed terminem szkolenia. W przypadku późniejszej rezygnacji lub nieobecności uczestnika na szkoleniu, Organizator zastrzega sobie prawo obciążenia Zamawiającego kwotą stanowiącą 50% ceny szkolenia.

Masz pytania dotyczące szkolenia lub konsultacji? Skontaktuj się ze mną:

Linda Matus

linda.matus@mediasenior.pl

tel. 533 301 661

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości